بهترین رنگ ابرو کدام است

مقالات مد و استایل آقایان و بانوان را در این بلاگ قرار می دهیم

مقالات سلامت و زیبایی -- مقالات سبک زندگی -- مقالات فرهنگ و هنر -- مقالات مد و استایل --
پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

بهترین رنگ ابرو کدام است

رنگ دودی، رنگ زیتونی و رنگ طبیعی است چون نارنجی و قرمزی ندارد.

 می توانید از این رنگ ها به صورت ترکیبی و بااکسیدان 6 یا 9 درصد استفاده کنید.

برای رنگ ابرو قهوه ای خوش رنگ از رنگ دودی 7 به اضافه زیتونی 7 اکسیدان 6 درصد استفاده کنید .

اگر ابروهایی ضخیم و مشکی دارید بهتر است از شماره های بالاتر این رنگ ها استفاده کنید.

رنگ ابرو
شاید برای عده بسیاری انتخاب مارک رنگ ابرو به نسبت رنگ مو از اهمیت کمتری برخوردار باشد ولی بهتر است بدانید که استفاده از یک برند غیر معتبر و حساسیت زای رنگ ابرو ممکن است نه تنها نتیجه مطلوب را نداشته که به پوست شما آسیب‌هایی جدی وارد کند.

اگر دوست دارید تا بدون هیچ خطری رنگ ابروی مطلوب را به چهره‌تان هدیه کنید، بهترین کار این است که از برندهای مطمئن و توصیه شده استفاده کنید.

برندهای بسیار زیادی برای انتخاب رنگ ابرو در بازار وجود دارند که دارای تنوع رنگی مد نظر شما هستند.

ولی بهترین کار این است که علاوه بر تنوع رنگ، کیفیت محصول، ماندگاری و … را نیز بررسی کنید.

شماره مناسب برای رنگ ابرو روشن
1) رنگ ابرو بدون قرمزی:

دودی 9

 برای رنگ روشن با 9% ترکیب شود

 برای رنگ تیره تر با 6% ترکیب شود

 2) بعضی ها هم کلا ابروهاشون و دکلره میکنند و بعد هر رنگ مداد ابرو و سایه ابرویی را دوست دارند روش میکشند و ابروهایشان به همان رنگ دلخواه تغییر پیدا می کند.

3) یک رنگ روشن دیگر هم هست که کمی به طلایی میزند که با مداد ابروی روشن خیلی خوب میشود

مارک ایگورا

 شماره ی نه و یک دوم ممیز یک

 که با 9% قاطی میشود

 4) راه حل دیگه برای رنگ کردن ابرو استفاده از رنگ 000 میباشد. که با 9% قاطی می شود و ابرو روشن میشود و البته کسانی که می خواهند ابروهایشان را به اندازه یک یا دو درجه روشن تر کنند پیشنهاد نمی شود.

رنگ ابرو قهوه ایی روشن
کار را با ابروهای تمیز آغاز کنید یعنی باید ابروها پیش از دکلره برداشته و موهای آن مرتب شده‌ باشند؛ همچنین بهتر است قبل از کار با شامپو آنها را بشویید.
با استفاده از یک گوش‌پا‌ک‌کن پوست اطراف ابرو را با وازلین بپوشانید؛ این کار پوست را از آسیب‌ها و التهابات ناشی از دکلره محافظت می‌کند.
ماده دکلره را آماده کنید و در یک کاسه بلوری بریزید؛ تهیه ماده دکلره با توجه به نوع آن متفاوت است می‌توانید از فروشنده یا آرایشگرتان کمک بخواهید؛ با برس مخصوص رنگ ابرو یا برس تمیز ریمل مواد را روی ابروها بمالید. چندین بار با حرکات رفت و برگشتی موها را برس بزنید.
بعد از اینکه ابروها کامل با مواد پوشانده شدند ساعت را نگاه کنید.
اگر می‌خواهید ابروها فقط کمی‌روشن شوند و رنگ باز کنند حدود ۵ دقیقه زمان بگیرید اما اگر می‌خواهید خیلی روشن شوند مواد باید حدود ۱۰ دقیقه روی ابرو بمانند. مدام موها را چک کنید تا مبادا بسوزند.
مواد را با پنبه یا دستمال کاغذی مرطوب از روی ابرو پاک کنید.
صورت را بشویید و ابروها را با حوله خشک کنید.
در این مرحله ممکن است در رنگ ابروهای‌تان زردی یا نارنجی وجود داشته باشد می‌توانید با واریاسیون بنفش این زردی را بگیرید چند قطره واریاسیون با اکسیدان مخلوط کنید و به ابروها بزنید و حدود ۱۰ دقیقه صبر کنید.
ابروها را بشویید و با حوله خشک کنید و به راحتی می‌توانید تفاوت مرحله ۶ را با این مرحله متوجه شوید؛ در اینجا دیگر ابروها زردی ندارند و رنگی طبیعی‌تر به‌دست آورده‌اند.
اگر کمی‌ابروها را با مداد و سایه مرتب کنید دیگر می‌توانید ادعا کنید ابروهایی ایده‌آل دارید.
پس از روشن ابرو به روش بالا برای داشتن ابروهایی به رنگ قهوه ای روشن از ترکیب رنگ زیر استفاده کنید.
رنگ شماره 9 از سری C
انتخاب رنگ ابرو مناسب با رنگ پوست
به طور کلی انتخاب رنگ ابرو بر اساس رنگ پوست به شرح زیر است:

۱. پوست روشن

 برای انتخاب رنگ ابرو مناسب برای پوست های روشن، استفاده از طیف دودی می‌تواند انتخاب خوبی باشد. در این موارد می‌توانید ابتدا ابروها را بلوند نموده و سپس از یک رنگ خاکستری برای آن‌ها استفاده کنید. البته توجه داشته باشید، برای افرادی که دارای پوست روشن هستند اما موهایشان تیره است، بهتر است از رنگ‌های خانواده قهوه‌ای استفاده کنید.

۲. پوست زیتونی

 برای انتخاب رنگ ابرو متناسب با پوست زیتونی، پیشنهاد می‌شود از قهوه‌ای روشن استفاده کنید. اگر پوست خود را برنزه کرده‌اید، بهتر است از رنگ قهوه ای متوسط استفاده کنید. به طور کلی باید در نظر داشته باشید که رنگ ابروهای شما باید در چهره نمایان باشد. بنابراین همیشه ابروهای شما باید دو درجه از رنگ موهای شما روشن‌تر بوده و در تضاد رنگی با پوست شما باشد.

۳. پوست تیره و مشکی

 پوست تیره به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شود. اگر پوست شما سیاه است، پیشنهاد ما استفاده از رنگ قهوه ای روشن است که به راحتی بتواند خود را در چهره شما نشان دهد. اما اگر پوست شما تیره گندمی است، انتخاب رنگ قهوه‌ای مات یک انتخاب هوشمندانه است. در این موارد رنگ‌هایی را انتخاب کنید که در قیاس با پوست شما بین ۱ تا ۲ درجه روشن‌تر است.

گردآورنده: مجله اینترنتی نیک مگ
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.