بهترین پاک کننده آرایش چشم

مقالات مد و استایل آقایان و بانوان را در این بلاگ قرار می دهیم

مقالات سلامت و زیبایی -- مقالات سبک زندگی -- مقالات فرهنگ و هنر -- مقالات مد و استایل --
پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

بهترین پاک کننده آرایش چشم

بهترین پاک کننده آرایش چشم را می شناسید؟ چشم می توان گفت مهم ترین عضو بدن به شمار می رود! همین امر نشان می دهد باید در خرید پاک کننده آرایش چشم بیشتر دقت کنیم. پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است. برای خانم ها اغلب پاک کردن آرایش چشم کمی سخت تر است. شاید به همین دلیل گاهی ترجیح دهند با آرایش بخوابند. درحالی که متخصصان پوست و زیبایی همواره تأکید دارند آرایش چشم و صورت حتماً پیش از خواب با پاک کننده مناسب شسته شود و پوست با آبرسان یا کرم مرطوب کننده مناسب به خوبی آبرسانی شود!

خوابیدن با آرایش و نشستن صورت می تواند موجب ایجاد جوش و چین و چروک صورت شود. فکر می کنید در میان انواع پاک کننده آرایش مثل دستمال مرطوب، میسلار واتر، ژل شستشوی صورت و شیر پاک کن کدام بهتر و مناسب تر است؟ در این مقاله می خواهیم نمونه های بهترین پاک کننده آرایش را معرفی کنیم تا با لیست بهترین پاک کننده آرایش بتوانید به خوبی آرایشتان را پاک کنید و پوستی شفاف، جوان و شاداب داشته باشید! با سین دخت همراه باشید.

اغلب برای همه ما پیش آمده است با دیدن نگاه برخی از افراد به آنها جذب شده ایم! چشمان گیرا و نگاه عمیق این افراد بسیار اثرگذار و دیدنی است. اگر می خواهید نگاهی زیبا داشته باشید، حتماً آرایشتان را از اطراف چشم، قبل از خواب پاک کنید و از پوست اطراف چشم به خوبی مراقبت نمایید.

انواع مختلف پاک کننده آرایش چشم

اغلب خانم ها برای پاک کردن و شستن صورت از بهترین مسیلار واتر یا شیر پاک کن استفاده می کنند و همان محصول را برای پاک کردن آرایش چشم به کار می برند. درحالی که بهتر است از محصولات مخصوص و پاک کننده مناسب چشم استفاده شود؛ زیرا پوست اطراف چشم بسیار حساس و ظریف است و نمی توان از هر پاک کننده ای برای پاک کردن دور چشم استفاده کرد.

درکل، پاک کننده های آرایش چشم در دو گروه دسته بندی می شوند:

پاک کننده آرایش چشم دو فاز: این محصول شامل مواد آرایش پاک کن به همراه روغن است. روغن به کار رفته در این نوع از پاک کننده آرایش چشم کمک می کند راحت تر آرایشتان پاک شود. به خصوص مواد آرایشی ضد آب با ترکیبات روغنی به راحتی پاک می شوند.

پاک کننده آرایش چشم تک فاز: این نوع از پاک کننده آرایش چشم برای استفاده روزانه در اطراف لب و چشم به کار می رود. این محصول برای پوست های چرب مناسب است؛ چراکه مانند نمونه های دیگر پاک کننده آرایش چشم ترکیبات روغنی ندارد یا ترکیبات روغنی آن بسیار کمتر است.

اغلب کسانی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند، پوست اطراف چشمشان نیز چرب است. برای اطمینان از این موضوع می توانید هرچند ساعت یک بار به پوست دور چشم خود دست بزنید و ببینید چرب است یا خشک!

لیست بهترین پاک کننده آرایش چشم ایرانی

  1. محلول پاک کننده آرایش سینره

این محصول در شمار بهترین پاک کننده های آرایش چشم قرار دارد. پاک کننده آرایش چشم سینره «Cinere» مخصوص پوست اطراف چشم تولید و ساخته می شود و برای انواع پوست می توانید از این پاک کننده آرایش چشم استفاده کنید.

پاک نکردن ریمل، مداد چشم، سایه و کرم پیش از خواب می تواند موجب چروک و سوزش چشم شود! توصیه می کنیم پنبه یا پد پنبه ای را به محلول پاک کننده چشم سینره آغشته نمایید و به آرامی آرایش خود را پاک کنید. باکتری ها هنگام شب و در نواحی مرطوب شروع به فعالیت می کنند!

پاک کننده آرایش چشم سینره می تواند ترکیبات آرایشی ضد آب را نیز پاک کند! لوسیون مخصوص پاک کردن آرایش چشم سینره طوری طراحی و تولید می شود که بدون ایجاد حساسیت یا سوزش بتوانید انواع آلودگی را از دور چشم پاک کنید. این پاک کننده آرایش چشم سبک نیاز به شستشو نیز ندارد!

فرمولاسیون پاک کننده ارایش چشم سینره بسیار ملایم است. عصاره های گیاهی در این محلول فوق العاده موجب التیام پوست و حفظ نرمی پوست می شود! پاک کننده آرایش چشم سینره خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و از پوست دور چشم در برابر رادیکال های آزاد مراقبت می کند!

ویژگی های پاک کننده آرایش چشم سینره

  • مناسب پاک کردن آرایش چشم
  • حاوی عصار شکوفه گیلاس
  • دارای خواص پاک و شاداب کننده پوست
  • کشور مبدأ برند: ایران

2. پاک کننده آرایش ژنوبایوتیک

میسلار واتر ژنوبایوتیک بدون الکل و پارابن است، در ترکیبات خود، عصاره کاهو دریای و کاکتوس دارد و حاوی ویتامین های E و A است. این پاک کننده آرایش خواص ضد التهابی و ضد حساسیت دارد و برای پاک کردن آرایش صورت مناسب است.

ویژگی های پاک کننده آرایش ژنوبایوتیک

  • دارای ویتامین های E و A
  • با خاصیت پاک کنندگی و نرم کنندگی پوست
  • آنتی باکتریال و ضد التهاب
  • کشور مبدأ برند: ایران

پاک کننده آرایش ژنوباتیک در دو نوع مناسب پوست چرب و پاک کننده آرایش مناسب پوست حساس و خشک تولید می شود.

3. شامپو شستشو پلک و مژه آیسول

این محصول فوق العاده و تخصصی از برند آیسول و فرمولاسیون آلمان است. پاک کننده آرایش آیسول یک محلول ملایم برای پاک کردن ارایش است. پیش و پس از عمل جراحی، در صورت استفاده از لنزهای تماسی و درمان دمودکس می توانید از پاک کننده آرایش چشم آیسول استفاده نمایید.

ویژگی های پاک کننده آرایش چشم آیسول

  • مناسب شستن مژه و پوست اطراف چشم
  • بدون ایجاد حساسیت
  • دارای عصاره چای
  • مناسب درمان دمودکس، گل مژه و بلفاریت
  • کشور مبدأ برند: ایران
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.